-
Dostawa Produktów następuje według wyboru Klienta. Dostępne sposoby dostawy oraz ich koszty, które zobowiązany jest ponieść Klienta, wskazane są szczegółowo podczas składania Zamówienia.
-
Termin otrzymania przez Klienta Produktu uzależniony jest od rodzaju Produktu i wybranego sposobu dostawy, który może obejmować:
-
odbiór osobisty,
-
przesyłkę kurierską.
-
Sprzedawca jest zobowiązany dostarczać rzeczy wolne od wad.
-
Realizacja zamówienia następuje jedynie wówczas, kiedy dane adresowe wskazane przez Klienta nie budzą wątpliwości. Wszelkie wątpliwości dotyczące danych adresowych będą na bieżąco wyjaśniane z Klientem, który złożył dane zamówienie. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie Produktu, wynikające z błędnego podania przez Klienta adresu dostawy lub nieprawidłowego adresu dostawy.
-
W przypadku odbioru osobistego, Klient powinien odebrać Produkt w terminie 7 dni roboczych od daty przesłania Klientowi zawiadomienia o skomplementowaniu Zamówienia. W przypadku przekroczenia tego terminu, Sprzedawca może anulować zamówienia i od umowy odstąpić.
-
Dostawa realizowana jest na adres podany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
-
Dostawa odbywa się co do zasady w dni robocze, w godzinach roboczych dla dostawców.
-
Czas realizacji dostawy Produktu jest uzależniony od wybranego przez Klienta sposobu dostawy. Sprzedawca podaje Klientowi orientacyjny czas dostawy przed złożeniem Zamówienia, który nie jest wiążący i może ulec zmianie. Czas dostawy nie może przekroczyć 21 dni, a w przypadku Zamówień Zagranicznych – 60 dni.
-
W przypadku przekroczenia terminów, o których mowa w ust. 8, Klient ma prawo wyznaczyć dodatkowy termin na realizację zamówienia, a po jego bezskutecznym upływie anulować zamówienie i odstąpić od umowy.
-
W przypadku ograniczonej dostępności Produktu, Sprzedawca poinformuje Klienta o braku Produktu lub wydłużeniu terminu realizacji zamówienia. W takim przypadku Klient może: a) potwierdzić, że jest dalej zainteresowany realizacją Zamówienia i zaakceptować nowy termin dostawy; b) odrzucić nowy termin dostawy. W przypadku braku Produktu lub braku woli po stronie Klienta dalszej realizacji Zamówienia, Zamówienie zostanie niezwłocznie anulowane, a umowa rozwiązana.
-
W przypadkach, o którym mowa w ust. 5, 9 i 10 powyżej, Klient otrzyma zwrot uiszczonej ceny w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę informacji o anulowaniu Zamówienia przez Klienta albo od wysłania Klienta informacji o anulowaniu Zamówienia przez Sprzedawcę.
Klient powinien sprawdzić przesyłkę, a w szczególności jej opakowanie przy odbiorze przesyłki z Produktem. W przypadku towarów Produktów w transporcie przez firmę kurierską, Klient powinien sporządzić w obecności kuriera protokołu uszkodzenia i odmówić przyjęcia przesyłki oraz poinformować Sprzedawcę o uszkodzeniu. Ust. 10 stosuje się odpowiednio.